Bart goes Down Under - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Bart Bastiaansen - WaarBenJij.nu Bart goes Down Under - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Bart Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Bart goes Down Under

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bart

14 November 2007 | Nederland, Wageningen

Welkom op deze site. Vanaf nu kan iedereen hier mijn avonturen lezen en foto's bekijken van mijn stage in Australie.

A.s. zaterdag 17 november vlieg ik vroeg in de ochtend vanaf Schiphol naar Brisbane, met tussenstops in London en Melbourne. Ik land op maandag 19 november in Brisbane en met een uurtje in de shuttlebus kom ik aan op mijn stagebestemming, namelijk Gatton.

Ik ga 4 maanden stage lopen aan de School of Animal Studies aan de University of Queensland. De bedoeling is dat ik met onderzoek bij melkkoeien ga meedraaien op het gebied van reproductie en vruchtbaarheid. Na mijn stage heb ik nog een maand om rond te reizen in voornamelijk het oosten van Australie

Ik heb er veel zin in! Ik zie jullie allemaal over 5 maanden weer.

Groeten Bart

  • 14 November 2007 - 22:56

    Lotte:

    aller, aller, ALLEReerste!!! Wat een voorrecht...

    Hééél veel plezier in Australie en doe iedereen de groeten in Gatton :D

    xo

  • 15 November 2007 - 12:45

    Mark:

    Succes en veel plezier daar!!!

  • 15 November 2007 - 12:48

    Edje:

    Veel plezier daar Down Under! Niet teveel BBQ-en, dat schijnt daar nog al populair te zijn...

  • 15 November 2007 - 12:49

    Yvonne:

    heeje bart!

    Daar ga je dan! Spannend hoor! Nog effe je tas inpakken! Niet onze kadootjes vergeten he! En euh hoe oud is die foto van je? Wat een scheetje was je daar ;-)Nou zet hem op daar en we houden contact!

    kus yvon

  • 15 November 2007 - 12:54

    Jan:

    Yo bartmans! goed man, een site aangemaakt!!!! haha veel plezier daar! We keep in touch en uiteraard gaan we proberen een vakantietje er tussen door te boeken :S

  • 15 November 2007 - 13:07

    Maik:

    Hee Bertus, gaaf dat je naar Ozzie gaat. Doe de kangaroo's de groeten van me!En oppassen voor het bier want dat smaakt goed daar;) Succes en ben erg benieuwd naar je verhalen!

    y0000

  • 15 November 2007 - 13:50

    Sanne:

    Hoi Bart,

    Succes met je stage en veel plezier daar! Als ik Lotte's en Jantien's belevenissen zo heb gelezen komt dat wel goed daar!
    Goeie reis alvast!

    groetjes Sanne

  • 15 November 2007 - 14:01

    Marijke Duijvesteijn:

    Ha die Bart,
    Je hebt gelukkig ook het reisvirus te pakken!!Heel veel succes en plezier Down Under. Ik zal je avonturen op de voet volgen
    Marijke

  • 15 November 2007 - 14:04

    Guillaume:

    Hey Lange Baas B,

    Veel plezier Down Under :-) Maak je trouwens geen tussenstop in Singapore, Hong Kong of Kuala Lumpur? Wist niet dat er een rechtstreekse vlucht Londen Melbourne was :-|

    En Bart, ik vind je nog steeds een scheetje :-p Haha!

    Groeten,
    Guillaume

    PS: Maak vooral veel foto's van het Australische vrouwvolk voor op je website :-D

  • 15 November 2007 - 14:16

    Jauke:

    Jo, ik sta ook in de lijst. Volgens mij liggen Australie en Tanzania redelijk op dezelfde lijn, tis hier ruim 30 graden dus neem je korte broek maar mee.

    Gr.

  • 15 November 2007 - 14:32

    Marijntje:

    Haha, mooie reacties al hoor!
    Met wie ga je reizen!?

  • 15 November 2007 - 14:34

    Josien:

    Nogmaals heeel veel plezier Bart, geniet ervan! En als je terug komt staat er n kratje bier voor je klaar ;)
    Kus!

  • 15 November 2007 - 17:41

    Neeltje:

    Heey Bart!

    Alvast een goeie vliegreis..
    Heel veel plezier en succes daar!!
    Enne, geniet nog ff 1 dag van het lekker kouwe Hollandse weer :P.

    Doei!! Groetjes Neel

  • 15 November 2007 - 22:49

    Ellen:

    Hi Bart!

    Heel veel plezier met je stage, maar dat komt zeker weten goed! Het weer begint hier in NZ net een beetje mooi te worden, maar volgens mij heb je geluk want in Ozzy is het volgens mij al een hele poos heel mooi :)

    x

  • 16 November 2007 - 06:51

    Isastar:

    Hey bartje!!!
    Wat een poepie ben je op die foto! Gelukkig ben je dat nog steeds maar dan iets volwassener ;-)
    Mail je adres binnenkort maar ff door dan kom ik misschien ff langs om oud en nieuw te vieren met je!
    Goeie reis en misschien tot snel!
    -xxx-

  • 17 November 2007 - 11:40

    Rian:

    hai Bart!

    Je zit op dit moment vast in het vliegtuig naar de (hopelijk)zonnige andere kant van de wereld!

    Ik zal je verhalen volgen via deze site hoor! heel veel plezier en succes! het wordt vast een geweldige ervaring tussen de koeien ;).

    groetjes Rian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 63380

Voorgaande reizen:

17 November 2007 - 19 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: